Количество посещений сайта |
---|
|
|
Цибульник бере участь у конкурсі "Вчитель року-2017" - Форум
Цибульник бере участь у конкурсі "Вчитель року-2017"
| |
sergey_0909 | Дата: Понедельник, 24.10.2016, 23:51 | Сообщение # 1 |
Рядовой
Группа: Администраторы
Сообщений: 5
Статус: Offline
| Тема: «Розвиток художньо-творчого уявлення школярів на уроках музичного мистецтва під час застосування інтерактивних технологій»
|
|
| |
samtavik | Дата: Понедельник, 31.10.2016, 22:04 | Сообщение # 2 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 2
Статус: Offline
| Добрий вечір!
|
|
| |
DoH6aC | Дата: Понедельник, 31.10.2016, 23:35 | Сообщение # 3 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 2
Статус: Offline
| Сергій! Чому Ви вважаєте, що для формування і розвитку художньо-творчого уявлення учнів на уроках музичного мистецтва, доцільно застосовувати інтерактивні технології? Додано (31.10.2016, 23:35) --------------------------------------------- Сергій! Чому Ви вважаєте, що для формування і розвитку художньо-творчого уявлення учнів на уроках музичного мистецтва, доцільно застосовувати інтерактивні технології? Вчитель музичного мистецтва Костянтинівської ЗОШ№3, Пузіков Віталій Миколайович.
|
|
| |
gmoll | Дата: Понедельник, 31.10.2016, 23:55 | Сообщение # 4 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 5
Статус: Offline
| - Віталій Миколайович, з практики роботи в школі ми бачимо, що не всі учні вміють вільно висловлювати свої враження від прослуханої музики, не всі вміють обгрунтувати свої думки та відстоювати їх. А саме інтерактивні технології залучають до співпраці усіх учнів. У такій активній моделі навчання учні можуть реалізувати свої здібності, творчо проявити себе бодай у найменшому. Дякую Вам за запитання. - Скажіть, будь ласка, яким етапам сприймання музичних творів на уроках ви приділяєте увагу? Які завдання ви ставите перед повторним сприйманням творів? З повагою, Цибульник С.В.
|
|
| |
DoH6aC | Дата: Вторник, 01.11.2016, 00:09 | Сообщение # 5 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 2
Статус: Offline
| Сергій Валентинович! Коли ми з дітьми на уроці готуємось до слухання музики, я пропоную слідуючи етапи цієї діяльності: 1.Вступне слово вчителя про твір. 2.Безпосереднє, слухання твору. 3.Бесіда про прослухану музику. 4.Аналіз цього твору. 5.Повторне слухання. Саме, повторне слухання проходить у дітей на новому інформаційному рівні, після бесіди та аналізу. Тому я вважаю повторне слухання дуже доцільним. З повагою, Пузіков В.М.
|
|
| |
yuliyamihaylova8686 | Дата: Вторник, 01.11.2016, 10:10 | Сообщение # 6 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 1
Статус: Offline
| Шановний колего! Чи передбачає ваша проблемна тема використання завдань на відтровення образів сприняття?
Учитель музичного мистецтва СЗШ № 13 Рубан А.Н.
|
|
| |
samtavik | Дата: Вторник, 01.11.2016, 15:24 | Сообщение # 7 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 2
Статус: Offline
| Сергій Валентинович, будь ласка, дайте відповідь на таке питання: Чи можуть завдання творчого характеру, який вчитель дібрав у систему повторюватися, чи їх потрібно весь час змінювати? Заздалегідь вдячний учитель музичного мистецтва школи інтернату Волков Вікторо Іванович
|
|
| |
gmoll | Дата: Вторник, 01.11.2016, 22:07 | Сообщение # 8 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 5
Статус: Offline
| -Антоніна Миколаївна, дякую за запитання. Відомо, що розвиток сприймання музики стосується всіх граней музичної діяльності учнів на наших уроках. Будь-яка творча діяльність школярів передбачає виконання ними творчих завдань. На уроках музичного мистецтва завдання на відтворення образів сприйняття посідають значне місце. Наприклад, дібрати відповідні поетичні епіграфи, репродукції живописних творів до сприйнятої музики, охарактеризувати за допомогою музичної інтонації вигляд персонажа, його емоційний стан. З повагою, Цибульник С.В.
-Віктор Іванович, я вважаю для того, щоб творчі прояви дітей на заняттях мали активний характер потрібно розробляти та ставити серії творчих завдань, включати систематично їх в уроки. Завдання творчого характеру можуть повторюватись, але вони повинні ускладнюватись та наповнюватись новим матеріалом. Це сприяє збагаченню музичного досвіду та прояву творчих можливостей учнів на уроках музичного мистецтва. -Дякую за запитання. Цибульник С.В.
Сообщение отредактировал gmoll - Среда, 02.11.2016, 22:02 |
|
| |
Cheh | Дата: Среда, 02.11.2016, 10:31 | Сообщение # 9 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 1
Статус: Offline
| В якому віці, Сергій Валентинович,на вашу думку,починається формування художньо-творчого уявлення учнів? Як цей процес простежити на уроках музичного мистецтва? Вчитель музичного мистецтва гімназії Манєкін В.В.
|
|
| |
gmoll | Дата: Среда, 02.11.2016, 22:01 | Сообщение # 10 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 5
Статус: Offline
| -В'ячеслав Валентинович, у методичній літературі йдеться про те, що в учнів 2-3 класів формується сприйняття, пам'ять, уява - основа для творчого розвитку. Щоб цей процес вчитель мав можливість простежити учні повинні набути досвід музичних вражень, ознайомитись та оволодіти способами творчих дій. Якщо школярі починають відчувати й розуміти характер музики, виражати його у своїй творчій діяльності (пластично інтонувати, інсценізувати, імпровізувати), то можна говорити й про розвиток художньо-творчого уявлення дітей на уроках музичного мистецтва. -Дякую Вам за запитання. Цибульник С.В.
Сообщение отредактировал gmoll - Среда, 02.11.2016, 22:03 |
|
| |
licey-kost | Дата: Четверг, 03.11.2016, 12:21 | Сообщение # 11 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 1
Статус: Offline
| Сергій Валентиносвич, що Ви враховуєте під час вибору творчих завдань для розвитку художньо-творчого уявлення учнів?
Учитель музичного мистецтва НВК "Ліцей І-ІІІст" Міцель Людмила Василівна
|
|
| |
gmoll | Дата: Понедельник, 07.11.2016, 19:31 | Сообщение # 12 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 5
Статус: Offline
| -Людмила Василівна, я спочатку визначаю мету й відповідну назву творчого завдання. Далі опрацьовую хід його виконання. Звертаю також увагу на розвивальний характер та попередній естетичний досвід школярів. Учні повинні мати змогу виразити власне ставлення до музичного мистецтва. Стосовно творчих завдань з розвитку художньо-творчих уявлень враховую рівень їх сформованості в учнів та на який тип художнього мислення вони розраховані (наочно-образний чи асоціативний) -Дякую за запитання. Цибульник С.В.
|
|
| |
olgamienko | Дата: Суббота, 19.11.2016, 06:06 | Сообщение # 13 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 1
Статус: Offline
| Сергей Валентинович, большое спасибо за нужную информацию, которую можно использовать при подготовке к занятиям.
учитель музыкального искусства Ольга ОШ № 1Додано (19.11.2016, 05:59) --------------------------------------------- Сергій Валентинович, дуже цікава і корисна сторінка, багато матеріалу для використання. Дякую і бажаю успіху.
учитель музичного мистецтва Алла Іванівна ЗШ №6 Додано (19.11.2016, 06:06) --------------------------------------------- Сергій, що окрім розвитку музичних здібностей, ви вважаєте дає використання творчих завдань, у формуванні художньо-творчих уявлень школярів?
учитель музичного мистецтва Мієнко О.Г. ЗШ№15
|
|
| |
gmoll | Дата: Воскресенье, 20.11.2016, 10:46 | Сообщение # 14 |
Рядовой
Группа: Заблокированные
Сообщений: 5
Статус: Offline
| -Ольга Геннадієвна, дякую за запитання. Я вважаю, що під час опрацювання творчих завдань на уроках музичного мистецтва, в учнів розвиваються фантазія, уява, пам'ять, спостережливість. Розвиток художньо-творчого уявлення учнів сприяє формуванню художньої емпатії та їх здадності до рефлексії. Виконання таких завдань допомагає учням включатись в творчий процес, починаючи від елементарних проявів творчості у висловлюваннях на мистецькі теми до вокальних, інструментальних та художніх імпровізацій.
|
|
| |
|
Зробіть посилання на наш сайт |
---|
|
|